mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

En kär vän:)

Publicerad 2011-04-02 12:37:01 i Allmänt,

Igår var jag på lunch hos min goa vän S. Vi har känt varandra i 17 år nu..Det har blivit åtskilliga luncher genom åren. Och inte bara det. Vi har rest, festat, pluggat, promenerat, bantat, skrattat, gråtit, varit gravida, ja den listan kan bli hur lång som helst<3.
I henne har jag en vän som jag vet alltid lyssnar och ställer upp på allra bästa sätt.
Det är härligt med gamla vänner, som vet allt om en, båda bra och dåliga sidor...
Vänner är viktigt i livet, och viktigt att inte glömma bort i allt med barn och familj...
Just S och jag träffas inte var dag, men vi pratar i telefon nästan varje dag:) O har gjort så i 17 år snart!!!Så visst känner vi varnadra!
Redan som 16 åringar fick vi bannor av våra föräldrar för höga telefonräkningar...Vad vi pratar om har jag inte en aning om, säkert barn o relationer i allmänhet och mycket, mycket annat!
I alla fall så är jag så glad att jag har DIG!!!
I dessa tider när det har blivit så tydlligt hur skört livet kan vara och man gång på gång blir påmind om hur snabbt det kan ända sig...
Man SKA ta vara på familj och vänner!!!

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2011-04-02 18:55:29

hej! Tack:) Jag har fått "hjälp" av designadinblogg.se! Där kunde man läsa sig till hur man bytte bakgrund och la in en egen header etc. Men om jag ska va ärlig tog det säkert uppemot tio timmar för en ickedatakunnig människa som mig... jag gav mig liksom inte- en dumdristig egenskap jag har ibland;)Men om du vill ge dig in på det så är det bara att klicka in dit:)

Postat av: sandra

Publicerad 2011-04-11 23:15:35

ÅÅÅ Catte min fina fina vän , jag sitter här o läser detta o blir alldeles rörd puss på dig min fina vän , love you <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela