mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Längesedan nu!

Publicerad 2011-12-01 08:37:05 i Allmänt,

Oj, jo vad det är länge sen jag skrev nu... kan bero på att vi skriver dagarna i ända på olika arbeten och ska fortsätta så hela december..
Ang min diet så flyter det på. Kanske inte riktigt i den fart jag hade hoppats men det går neråt i alla fall!!! OCH jag mår bra!! Det är ju helgerns som är lite svåra.. på vardagar funkar det hur bra som helst.
Jag tror inta att jag har varit motiverad så här länge tidigare. Tror att det faktiskt går att leva såhär:) Att vara utan kolhyderater som poatatis pasta och frukt är inga som helst problem faktiskt!
Däremot är det lite svårare på helgerna samt om man är bortbjuden.. Men men det får väl ta lite längre tid, man måste ju leva oxå:)
I helgen var vi på vår sedvanliga familjehelg i göteborg! Men höjdpunkten Liseberg (i ösregn). Såå mysigt och båda barnen tckte det var så roligt.
Lilla V lämnade äntligen sina nappar till kaninerna, och det har gått över förväntan!!! Han har bara frågat efter dem ett par gånger!!!
Ikväll ska vi baka pepparkakor, får se om jag klarar att inte smaka...:)



















































Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela