mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Bvc

Publicerad 2011-03-24 21:40:28 i Allmänt,

Är idag en stolt mamma till lille Viggo:) Stolt det är man väl ofta över sina barn men just idag fick jag känna på att få en stor dos beröm. Något som verkligen värmer i mammahjärtat. Det var egentligen inte alls så märkvärdigt men det gör mig i alla fall oerhört stolt!!!
Min lilla kille som inte har besökt bvc på ett och ett halvt år och som kan vara både blyg o lite trulig travde in och charmade sköterskan på ett sätt som gjorde att jag blev alldeles tårögd.
Han klippte in alla rätt på hennes frågor o sparkade fotboll som en gud. Och fick beröm både för talet och för sin förmåga att fokusera. Ett mönsterbarn sa sköterskan:) Dt är väl alla fina barn på sitt sätt givetvis, men man blir så glad av att höra det!!
Besöket var nästan för bra, sa hon innan vi gick, hur det nu kan vara det...i alla fall så gick en stolt mamma och en nöjd kille ut genom dörren idag<3













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela