mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Dag 3

Publicerad 2011-10-19 19:59:32 i Allmänt,

Ja nu har tre dagar gått!! Det går fortfarande lysande, fast jag har känt mig lite småtjurig hela eftermiddagen... kan nog bero på lite socker brist. Minimalt med kolhyderater på tre dagar, då är det väl klart att kroppen reagerar på något sätt... Men huvudvärk har jag inte:)
 OCH vågen visar på -1,4..säket bara vätska, men kul i alla fall.
Jag läste just lite frågor och svar och fick då veta att modersmjölken innehåller mättat fett (det fettet som många är rädda för) Skulle den göra det om det fettet ar farligt??
Istället är hjärtats favoritbränsle just mättat fett!!!Det stärker också immunförsvaret och hjälper kroppen att ta upp kalcium..Låter visst som taget ur skolboken ser jag nu:)
De som äter mest mättat fett i världen ska visst vara massajer och inuiter och de är tydligen världens mest friskaste!!
Annars har dagen innehållit plugg och tandläkarbesök, samt att båda barnen har haft kompisar här:) Nu sover mina prinsar gott och jag laddar för bonde söker fru;)

Kommentarer

Postat av: Vickan

Publicerad 2011-10-20 09:18:13

Vad roligt att det funkar så bra för dig! Och grattis till nedgången, även om deg bara är vätska så visar det ju neråt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela