mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Dag 4

Publicerad 2011-10-20 20:12:14 i Allmänt,

Jag hittade den här fantastiska bilden idag, med sitt underbara budskap<3

Det är ju inte för intet som Astrid Lindgren blev den stora legend som hon var. Själv tycker jag att hon var en fantastisk författare! Jag kan när som helst blunda och framkalla hennes röst när hon läser någon av sina historier. Jag tror inte att jag är ensam om det. Jag tycker att citatet talar för sig själv, vi inte ge nog med kärlek till våra barn!!!
Nog om det, och tillbaka till verkligheten, hösten 2011, den hösten som jag har bestämt ska bli den då jag tappar mina envisa kilon!!!
Det går fortfarande bra! Men jag har nog ätit lite för lite idag, för jag känner mig så där lagom disträ:) Men som jag just sa till Martin: Det är bara o glömma bort o gå upp till tvsoffan:)
I morgon blir det till att hoppa upp på vågen o se hur det har gått i veckan..jag har iofs tjuvvägt mig så jag vet att det gär åt rätt håll i alla fall..Sen blir ju helgen en prövning i sig.. utan ostbågar:( Snyft... men det får det vara värt! Vågar inte fuska de första veckorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela