mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

En helg i lyx!

Publicerad 2011-10-17 20:39:12 i Allmänt,

Måste passa på att uppdatera lite annat också. Livet handlar ju inte bara om att gå ner i vikt.. Och det är väl en evig tur det!!!!
Förra helgen var jag och Martin i Stockholm, och hade en helt fantastisk helg då vi verkligen fick möjlighet att ladda om batterierna och känna att vi i lugn och ro kunde strosa runt på stan och sova länge. Det är första gången som vi lämnar barnen och åker iväg en helg bara vi två!
Första natten sov vi på grand hotell! Jag höll på att svimma när jag öppnade dörren till vår svit! Sååå fint!! Och nu vet vi hur de kungliga känner sig varje dag också!!!
Vi skulle bara vara där första natten så vi ville knappt lämna rummet.. men vi gick ner till ett fantastiskt spa en stund, men annars ville jag bara njuta av det fina rummet!! Sen åt vi en helt himmelskt god middag på kvällen som följdes av den bästa frukost jag någonsin har ätit!! (därav dieten nu)...
Hur som helst så hade vi en kanonhelg med lite shopping och mycket promenerande. Sen var det naturligtvis alldeles fantastiskt att komma hem till våra killar på söndag kväll. För visst saknar man dem!!! Men vi kom hem
utvilade och glada och jag tror att man blir en bättre förälder om man någongång kan komma iväg utan barnen och som sagt kan ladda om batterierna lite!
Sen kan man inte komma ifrån att man känner sig halv när de inte är med och saknar dem när man ser andra barn!! Men de hade det bra hemma och fick givetvis presenter när vi kom hem:)














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela