mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Helg igen:)

Publicerad 2011-10-30 12:28:09 i Allmänt,

Jag känner mig riktigt nöjd med de första 12 dagarna! Igår visade vågen på drygt 3 kilo ner!!! Hoppas att det fortsätter så!!!
Sen hör till saken att vi har varit borta både fredag och lördag kväll:)
Igår var jag ute med mina killar och Halloween spökade lite. Egentiligen gillar jag inte alls detta gippo.. att klä ut sig, ringa på dörrar och tigga godis tycker jag känns alldeles fel.. Sen kan de ju skrämma livet ur små barn som bor i husen..(har hänt oss...)
Men vad gör man inte för sina barn. Vi hade i alla fall förvanat lite känt folk om att vi skulle komma, och de fick ihop både godis och lite pengar:) Så jag antar att det inte var sista gången..Sen var vi visst ute på fel dag, men det fick vi bjuda på:)
Är det något som man lär sig om livet som förälder så är det att man inte ska tycka för mycket, man vet aldrig om man hamnar där sjäv:)....
Sen var vi bortbjudna på kvällen till hallowenfest! Dom hade gjort såå fint, allt från spindelväv, till pumpor och blommor och levande ljus! En Superkväll, Tack fam P.!!
Igår var första gången som jag fusakde lite...vi fick trerätters middag och efterrätten var jag bara tvungen att smaka på.. hoppas att det inte ställer till det för mycket...
Nere på spisen kokar Martins köttgryta och det luktar ljuvligt!! Med broccoli till, givetvis:)
Det känns som att nu är jag på väg, och att det faktiskt ska fungera den här gången!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela