mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Ny vecka.

Publicerad 2011-10-25 20:13:43 i Allmänt,

Veckan har startat bra! Igår testade jag att springa, utan kolhyderater i kroppen...vet inte riktigt hur det kändes, jag har inte varit ute på nästan två veckor, men jag tro att det ska funka med träning också.
Jag hade med mig Ludvig och vännen J och lilla L, som hade fått en ny cyckel! Plötsligt insåg vi att det är dags för en ny till Ludvig också...
Stackarn fick kämpa på sin lilla för att hänga med...På kvällen testade jag något som jag aldrig i min vildaste fantasi skulle ha fått för mig tidigare...
Jag vispade lite grädde och lade i lite hallon..tada!! en lycksig kvällsfka! Käns ju skumt att det ska funka, men nu ahr jag ju valt att tro på det så...Tyckte att jag hade ätit lite för lite under dagen, men jag blev rätt så stinn av det.. får inte bli någon vana...
Annars började dagen riktigt dåligt för både Ludvig och mig.. För honom som är ledsen vid lämnandet och för mig som blir ledsen av att han är det.. Han kan inte sätta ord på varför han är ledsen och det går över så fort jag går.. I morgon ska M lämna, hoppas att det går bättre!!!!
Till kvällen testade vi något nytt som tillbehör till tex kött!

Strimla vitkål
Förväll i någon minut
Stek sedan i rikligt med smör
Ha i vitlök, salt och peppar
Lite chilipulver

Trodde inte att det skule vara någon höjdare men det var gott!






Min lilla skolkille:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela