mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Söndagsfredagsmys!

Publicerad 2011-10-24 08:54:44 i Allmänt,

Vår lille Viggo som är tre år tar alla tillfällen han kan till att mysa!! Mamma, jag är gosig säger han flera gånger varje dag och kommer med sig snutte och napp (som vi ska lämna till tomten, alldeles för sent...)
Det är nog lite mitt fel också för att jag tycker att det är såå mysigt när han kommer och jag är väl lite rädd att han ska sluta me det samtidigt som han slutar med nappen..Men till jul måste det ske.. han är ju ändå drygt 3 1/2 år då..
Fredagsmys är också något heligt i han tillvaro! Nästan varje dag frågar han om det är fredagsmys! Igår kom han på den geniala iden med söndagsfredagsmys<3. Lille älskade myskillen somnade dock i mitt knä ditekt  efter kvällsmaten så det blev inget av med det förslaget för honom..
Mer mys åt folket, tycker vi!



Här väntar killarna in kusinen som ska komma på fredagsmys!!


Fika i lekparken:)



Mys med Ludvig<3



Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-10-25 08:49:34

haha, denna underbara fredagsmys generation;) Här har vi också en som frågar om det är fredagsmys idag? varje dag!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela