mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

O så lite statestik...

Publicerad 2012-02-01 19:54:03 i Allmänt,

Herre gud... kan tro man är hur blåst som helst... MEN matte har aldrig varit min grej. De som säger att matte är logiskt måste ljuga!! Annars saknar jag all form av logiskt tänkande...
Jag har klarat allla tidigare tentor utan att behöva omtenta, men nu vet i sjutton alltså!!
Jaja.. får väl gå på extra mattestugor som högskolan ordnar ( för att känna sig ännu lite ner korkad).
Sen är det ju inte hela världen att behöva göra om den i april:)
Den här kursen är bara att göra, och bita ihop det hårdaste man kan!!
OCH se fram emot höjdpukter som tjejkväll hos bästa J med bästa mammaligan på ferdag:):):) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela