mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Plugg..eller inte..

Publicerad 2012-02-07 17:29:28 i Allmänt,

Då L fortfarande hade feber i går kväll så fick vara hemma med mig idag. I vanliga fall skulle jag inte drömma om att lämna lillebror vid sådanna tillfällen... Han är en riktig hemmakille..som helst är med oss<3.inte så att han inte trivs på förskolan, för det gör han när han väl kommer dit... Men idag kände jag att jag måste ju plugga... Så det var med lite dåligt samvete som jag lämnade honom idag. Det dåliga samvetet fortsatte med att jag inte riktigt han med L här hemma heller!!!
Tur att han är stor och förstår när jag förklarar...  och tur att Martin kom hem med varsin liten present till dem:)
Det värsta är att jag inte har lärt mig mycket idag.. inget alls tror jag:( Jag ska få lite experthjälp av min allra bästa J.. Hoppas att hon kan förklara lite för mig!!!
Idag har jag annars funderat på om jag kommer att bli fritidspedagog...eller om allt står och faller med den här eländiga statestiken...
Så har jag inte kännt någongång tidigare och det vill inte säga lite det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela