mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Lite nattsudd

Publicerad 2015-01-24 20:58:40 i Allmänt,

Lilla Madame på kärrsvägen har kommit på något nytt:) det innebär att man ska ligga vaken mellan halv tre och halv fem på morgonkvisten..Efter vällingen somnar man helt enkelt inte om, utan ligger och småpratar och snurrar runt. Mamman tycker iden känns sådär.. Minst sagt.. 
Det går väl an när M lämnar killarna, men när jag vet att klockan ringer 06 så håller man sig för skratt:/ jaja hoppas att det går över snart.
Annars är lilla Madame en helt underbar liten tjej. Smidig och lätt att ha att göra med. 
Den som sa att "trean" bara hänger på har minsann rätt! Hon hänger på det mesta som familjen tar sig för:) hur det sen blir när hon är 1 1/2 och springer runt väljer jag att inte tänka på än så länge:) nu njuter vi av att allt är enkelt kring lillasyster . I morgon blir det att hänga i en innebandy hall, då storebror har match. 
Annars har helgen ägnats åt att tömma Ludvigs rum, det ska nänmligen bli Ebbas då älsta bror ska få flytta ner i ett helt nyrenoverat rum i källaren:) 
På måndag kommer målaren som ska börja med Ebbas rum. Mycket saker överallt nu men det ska nog bli bra. L känner lite oro över att sova där nere men vi har sagt att han kan sova uppe med lillebror till han känner sig redo. Alla nöjda och glada med det:) Tror och hoppas att det blir bra med båda rummen. Ska bli så kul att få börja inreda😃
Lillasyster som nattsuddar med sin mamma😂


Våra Goa snälla killar💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela