mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Simskola:)

Publicerad 2015-01-12 21:03:02 i Allmänt,

Idag körde simskolan igång igen. Viggo har med kompisen O och det ger också mig tillfälle att varje måndag träffa hans Goa mamma och tillika min fina vän H. 14 måndagar har vi nu framför oss på statsgårdsbadet på råslätt😃 vardagslivkvallite❤️
Både V och O hade tidigare konstaterat att nya simfröken verkar lite barsk och de var lite nervösa inför första gången. I alla fall kunde vi konstatera att hon verkar tygla dessa små gossar på bästa sätt. De simmade som aldrig förr! Fram och tillbaka flera gånger i den djupa bassängen. Viggo var helt slut och hungrig efter😃
När vi kom hem stod jag och Viggo och småpratade medan vi diskade. Helt apropå utbrast han plötsligt: 
-mamma jag vill bo kvar här hemma hos er tills jag har klurat ut vad jag vill göra med mitt liv.. 
Älskade lilla kille det vill vi verkligen❤️ Det kommer så mycket roligt och samtidigt klokt ur dessa små munnar! 
Vår lille Viggo som kan vara lika go som ilsken. Mycket upp och ner som ju är helt normalt hos en sexåring men som gör att vi ibland vill slita vårt hår. Men som i nästa stund är så go att man alldeles smälter❤️
Nu sitter jag här med min stora kille och chillar lite i soffan. Vår stora Goa Ludvig som är lite jämnare i sitt humör än sin lillebror.. 
Undra just vad lilla damen blir för en liten tjej😃😃

Dessa tre❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mammatillpojkar

Jag heter Catrin och är 33 år. Jag är mamma till två underbara små killar;) jag är gift med min Martin och vi bor i lilla Habo som ligger stax utanför Jönköping. Jag läser till fritidspedagog på lärarprogrammetet och trivs som fisken;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela